ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ ΑΕ

vendor17

Η εταιρεία ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ Α.Ε. ιδρύθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1978, από τον κ. Νίκο Φραντζή και δραστηριοποιείται στην εισαγωγή και εμπορία πλακιδίων, ειδών υγιεινής, επίπλων μπάνιου και αξεσουάρ.

Το κατάστημα και η έκθεση 3000 τετρ. μέτρων της εταιρείας βρίσκεται στο 12 χλμ. Περιφερειακής οδού Ωραιοκάστρου.

Η ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ Α.Ε. απευθύνεται σε ένα ευρύ φάσμα της αγοράς όπως:

  1. Ιδιώτες που χτίζουν ή ανακαινίζουν το σπίτι τους

  2. Επαγγελματίες (Αρχιτέκτονες, μηχανικούς, διακοσμητές, εργολάβους οικοδομών κτλ)

  3. Μεγάλες τεχνικές εταιρείες που κατασκευάζουν ειδικά projects

  4. Ξενοδοχειακές μονάδες-αλυσίδες καταστημάτων

Η εταιρεία διακρίνεται για την εξαιρετική ποιότητα και ποικιλία προϊόντων που φιλοξενούνται στον μοντέρνο εκθεσιακό χώρο της και για την άμεση εξυπηρέτηση των πελατών της.

Με το σύγχρονο και ευχάριστο περιβάλλον της, την ποικιλία επώνυμων ειδών υγιεινής και επίπλων μπάνιου, τα ποιοτικά πλακίδια, τις έγκαιρες παραδόσεις προϊόντων και την άμεση εξυπηρέτηση από το εξειδικευμένο προσωπικό της, η εταιρεία θέτει ως στόχο το υψηλό επίπεδο υπηρεσιών και την πλήρη κάλυψη των αναγκών των πελατών της.

Οι αρχές της φιλοσοφίας της ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ ΑΕ είναι:

  • Η δυνατότητα επιλογής του πελάτη από μια πλήρη γκάμα προϊόντων μέσα σε όμορφα διαμορφωμένους χώρους.

  • Η επένδυση σε σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο με τους πελάτες όσο και με τους προμηθευτές.

  • Η λειτουργία της επιχείρησης σε υψηλά επίπεδα προδιαγραφών οργάνωσης και καινοτομίας.

Σήμερα η εταιρεία ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ Α.Ε. έχει καθιερωθεί στη συνείδηση των πελατών και προμηθευτών της για την ποιότητα, την συνέπεια, και το ήθος της.

 

ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ Α.Ε.
12ο χλμ Περιφερειακής Ωραιοκάστρου - Θεσσαλονίκης
570 13 Θεσσαλονίκη
Greece
ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗΣ
2310 686 818
0000-00-00

Οι αρχές της φιλοσοφίας της ΥΙΟΙ Σ. ΦΡΑΝΤΖΗ ΑΕ είναι:

Η δυνατότητα επιλογής του πελάτη από μια πλήρη γκάμα προϊόντων μέσα σε όμορφα διαμορφωμένους χώρους.

Το ανθρωποκεντρικό στήσιμο της εταιρίας ώστε πάντα ο στόχος να είναι η ικανοποίηση των αναγκών και των προσδοκιών του πελάτη. 

Η επένδυση σε σχέσεις εμπιστοσύνης τόσο με τους πελάτες όσο και με τους προμηθευτές.

Η λειτουργία της επιχείρησης σε υψηλά επίπεδα προδιαγραφών οργάνωσης και καινοτομίας.